[TYPO3-UG Dutch] Poster nieuwe logo TYPO3

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Mar 2 14:27:09 CET 2006

Ik weet wel dat Kasper voor de screenshots een speciaal script
geschreven had, dat alle websites doorgelopen heeft die vermeld staan op
typo3.org. Maar hoe het verder gegaan is ...?

Patrick

PS. De broncode bekijken en zoeken op welke coordinaat je staat wil
helpen, alhoewel het een zoekplaatje blijft. En morgen is alles weer anders.