[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila weg?

D. Lumkeman delumkem at cs.uu.nl
Wed Mar 1 19:41:07 CET 2006

Hoi,

Ik ben bezig om Typo3 onder de knie te krijgen. Ik ben nu bezig met de FTB
tut., maar kan echt nergens! De templavoila extension vinden. Wanneer ik op
de typo3.org site zoek zie ik m er wel tussen staan, maar wanneer ik in
gelogd ben in mn backend en bij extentionmanager zoek naar templavoila krijg
ik alleen de extention templavoila_cw. Zoekacties naar TV, temp, voila etc.
leveren ook niets op.

Ik las nu ergens dat vanaf versie 4 templavoila standaard meegeleverd is,
maar dan weet ik het in ieder geval niet te vinden.

Kan iemand mij helpen?

Gr,

Daniel