[TYPO3-UG Dutch] Opmaak foto met onderschrift

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Mar 1 09:29:22 CET 2006

Dag Janno,

Dank voor het compliment. Het is wel een hele puzzel, maar we leren een
beetje hoe het met typo3 moet.
Ik vind het vooral de uitdaging om typo3 en het designwerk volstrekt
gescheiden te houden:
De designer levert template en werkt verder alleen met (bij voorkeur 1) CSS
En als beheerder (met niet zo veel kijk op HTML/CSS) houd ik me alleen met
typo3 bezig.

Wat mij betreft zouden de ontwerpers van extensions daar een consequente
werkwijze voor mogen aanleggen. Eigenlijk komt het erop neer dat Smarty
geintegreerd zou mogen worden in Typo3. Ik heb begrepen dat een enkeling
zich daar al mee bezig houdt.

Dus nog genoeg te doen en te leren.

Groet, Eef