[TYPO3-UG Dutch] schrijven van extentie

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Jun 30 16:59:30 CEST 2006

Hi Wubbo,

Bas van de Wiel en ik zijn laatst bij elkaar geweest om de basis voor
een goede handleiding voor het ontwikkelen van extensies op te stellen.
Hier is het even bij gebleven in verband met drukke werkzaamheden van
mijn zijde aan de ontwikkeling van pbsurvey en uitbreidingen hierop. Als
ik weer wat meer tijd heb zal ik de draad weer oppakken.

Eén ding kan ik je alvast aanraden, de extensie extdeveval. Deze toont
in de bovenbalk van het backend links naar de javadoc van de core. Dat
geeft een eerste houvast hoe je met de core om moet gaan. Kijk in de
javadoc maar eens wat voor classes en functions voorhanden zijn.

Patrick