[TYPO3-UG Dutch] schrijven van extentie

Wubbonius wubbonius at gmail.com
Fri Jun 30 16:32:26 CEST 2006

Hoi,

na een zoektocht voor een eenvoudige mogelijkheid om artikelen te
schrijven kwam ik tot de ontdekking dat het redelijk eenvoudig lijkt om
een basis extentie te schrijven (mbv de KickStarter) die het volgende doet:

- plugin op de pagina die verwijst naar een lijst met artikelen
- een artikel apart aanmaken (zoals je apart een nieuwsitem aanmaakt in
tt_news)

Nou wil ik alleen dat geschreven artikel gaan bewerken en dan wordt de
gesubmitte content van dat artikel niet geladen...

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Ik realiseer me dat de kickstarter niet meer is dan een kickstarter en
dat er nog wat programmeer werk ligt. Ik ben een redelijke newbie in
typo3 en kan bijvoorbeeld geen tutorial vinden die mij hier bij helpt en
die helpt met het programmeren binnen typo3.

Een verwijzing naar de doc's is al erg goed! ;-)

Vast bedankt!

Gr.
Wubbo