[TYPO3-UG Dutch] bestaande templ aanpassen templavoila

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Jun 30 16:19:13 CEST 2006

Bart De Koster - Kingpaper NV wrote:
> Hallo,
>

> Het zit dus zo. Ik heb een werkende template met templavoila en  ik wil er
> nog een analytics code aan toevoegen.
>
> Ik heb deze code dus in mijn html template geplakt en deze geupload naar de
> fileadmin map. Nu krijg ik idd een melding in templavoila dat de template is
> veranderd. Maar als ik dan deze update en terug save is het enige wat ik nog
> te zien krijg een grijze achtergrond op mijn site. Dus maw het updaten van
> een bestaande html temp blijkt niet zo eenvoudig dan ik dacht. Iemand enig
> idee hoe dit verhelpen?

Ik heb geen iedee hoe de grijze achtergroond komt,
maar heb jij all mappings naar een ID gemaakt, of naar classes?

Mijn ervaring is, dat als ik niet naar een ID map, dat mijn mapping
some verloren gaat (hier zijn redenen voor).

Kun je controleren of je mapping nog steeds goed is?

Hint: Je kunt wel de analytics simpel via typoscript toegoegen.