[TYPO3-UG Dutch] mouseover plaatje vergroten

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Fri Jun 30 16:12:25 CEST 2006

Ik heb even naar die extensie gekeken, maar ik kan er niet zo veel mee.

Ik heb zelf maar iets gebouwd. Alle plaatjes, groot en klein, worden
aangemaakt met gifbuilder en de namen van de grote zeg ik in een array. De
mouseover van de kleine verwijzen naar die array
(document['groot'].src='http://www.brandsma-jachten.nl/'+bestandsnaam;).

Toch bedankt!
Barbara

"Patrick Broens" <patrick at patrickbroens.nl> schreef in bericht