[TYPO3-UG Dutch] bestaande templ aanpassen templavoila

Bart De Koster - Kingpaper NV Bart.dekoster at KINGPAPER.BE
Fri Jun 30 16:22:11 CEST 2006

Hallo,

Het zit dus zo. Ik heb een werkende template met templavoila en  ik wil er
nog een analytics code aan toevoegen.

Ik heb deze code dus in mijn html template geplakt en deze geupload naar de
fileadmin map. Nu krijg ik idd een melding in templavoila dat de template is
veranderd. Maar als ik dan deze update en terug save is het enige wat ik nog
te zien krijg een grijze achtergrond op mijn site. Dus maw het updaten van
een bestaande html temp blijkt niet zo eenvoudig dan ik dacht. Iemand enig
idee hoe dit verhelpen?

Bart