[TYPO3-UG Dutch] bestaande templ aanpassen templavoila

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Jun 29 16:25:01 CEST 2006

Hi Bart,

Als je de HTML van de template aangepast hebt dien je naar de backend
module 'Templavoila' te gaan en hierin de map te kiezen waarin je de DS
en TO hebt gedefinieerd. Bij de Page Template wordt, als het goed is,
aangegeven dat de Mapping niet Up-to-date is. Klik op 'Update mapping'.
Als er grote veranderingen hebben plaatsgevonden kan het zijn dat je de
Data Structure opnieuw op moet bouwen. Bij kleine veranderingen weet
TYPO3 dit meestal zelf op te lossen.

Patrick