[TYPO3-UG Dutch] tt_news image recht uitlijnen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jun 27 19:39:06 CEST 2006

Hoi Ben,

> Respect en begrip voor je argumentatie. Super dat jullie zo actief zijn
> voor het goede doel. 'Inspiring to Share' is het TYPO3 motto en dat
> sluit goed aan bij wat jullie doen. Ik ben blij dat je je verhaal zo
> gedetailleerd doet. Het onderstreept alleen maar het belang van een
> nieuwe set standaard TYPO3 templates.

Dank voor de mooie woorden, dat doet ons altijd goed. Wat veel mensen niet
zien is dat we allemaal fulltime voor een baas werken en een behoorlijke
verantwoordelijkheid hebben en dat je soms blij bent dat je thuis even "wat
anders kunt" doen. Dat dit dan nog eens 20 uur per week kost bovenop de
werkdruk die je toch al hebt vind je desondanks minder erg omdat het voor
"een goed doel" is zoals we zo vaak zeggen. Maar ja, kost dus wel allemaal
veel vrije tijd.

Ik ga trouwens echt nog wel het nieuws gedeelte van tt_news omzetten naar
CSS. Zodra ik de tijd gevonden heb zal ik het resultaat in deze thread
plaatsen ;-)

Groeten,
Jordan