[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] tt_news voor artikelen?

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Mon Jun 26 14:48:29 CEST 2006

Ola Wubbo,

Er zijn websites die vwb content compleet met tt_news onderhouden
worden, waarbij er voor ieder sitegedeelte (column, nieuws, artikelen
etc) een aparte nieuwsmap wordt aangemaakt waarvan je de wijze van
displayen, archiveren etc. apart configureerd. Er was eerder al bijna
een uitgebreide versie van tt_news verschenen die dan ook tt_content
cloud zou gaan heten.

Groetjes,

Sander