[TYPO3-UG Dutch] tt_news voor artikelen?

Wubbonius wubbonius at gmail.com
Sun Jun 25 11:31:14 CEST 2006

Hoi,

tt_news is een geweldige extentie als het gaat om nieuws beheren.
Ik zou eigenlijk de zelfde extentie willen gebruiken voor het beheren
van artikelen (en daarmee bedoel ik een column achtig artikel en niet
een 'article' ;-) ).
Als ik dit doe met dezelfde extentie dan kunnen de eindgebruikers straks
natuurlijk niet echt zien dat ze een nieuw artikel toevoegen, of een
nieuws item.
Weet iemand of er een mogelijkheid is dit (eenvoudig) aan te passen of
weet iemand hier een soortgelijke extentie voor alleen dan voor artikelen?

Bij voorbaat dank voor het meedenken!

Gr.
Wubbo