[TYPO3-UG Dutch] Initiele waarde datum velden

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Jun 22 17:16:26 CEST 2006

De initiele waarde wordt volgens mij door de server geleverd in een
hidden field die later door javascript ingevuld wordt in het
datum/tijdveld. Bij de artikeldatum van tt_news is dit in ieder geval
een tstamp in een hidden field, dus ik neem aan dat dit bij alle
datum/tijd velden hetzelfde afgewerkt wordt.

Patrick