[TYPO3-UG Dutch] software geinstalleerd \typo3_v4-0_wamp_r1.zip

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue Jun 20 22:14:46 CEST 2006

Heb je Skype? Of misschien een ander programma dat op poort 443 zit? Dit
geeft nl. problemen. Anders kun je in de directory van de Xamp een log
file vinden waarin precies staat waar het probleem zit. Dit staat los van
T3, maar heeft te maken met de Xamp installatie.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Onze helpdesk: http://helpdesk.domeinregistratie.info/