[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Standaardtaal instellen

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Tue Jun 13 13:02:30 CEST 2006

Dat was hem inderdaad heren, het is waar, de vraag was gebrekkig
geformuleerd. Gelukkig snapte je wat ik bedoelde ;)

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV schreef:
> Veel wegen leiden naar de wereldbeker? ;)
>
> Thijs, laat je nog weten of het zo gelukt is?
>
> Ric

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas
www.ebriositas.nl

Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl

Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl

Contact:
tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com