[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Standaardtaal instellen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jun 11 11:21:42 CEST 2006

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV schreef:
> Ik meen te begrijpen dat indexed search niet werd weergegeven in de NL
> taal? Volgens mij ligt dat in versie 4 van T3 aan het feit dat je in de
> extensions manager even moet kiezen voor translation handling, en dan
> staan onderaan 2 knoppen 'check status against repository' en 'update
> from repository'. Daarboven kun je in een scrollmenu de taal selecteren
> die je wilt, en vervolgens installeer je zo de talen voor de reeds
> geinstalleerde extensies.
>
> Ric

O, ja zie je wel. Ik dacht dat Thijs in eerste instantie alles in het
Engels had, en door mijn handreiking het wel allemaal Nederlandstalig
werd m.u.v. een zoek plugin (indexed search?).
Maar als het inderdaad klopt zoals jij het zegt ligt het dus heel ergens
anders aan.
Zo zie je maar hoe belangrijk het is hoe een vraag gesteld wordt.
En daar mankeert het dus soms (?) wel aan. Daardoor kun je de meest
uiteenlopende antwoorden krijgen op dezelfde vraag.
Was daar niet een spreekwoord over?

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten