[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Standaardtaal instellen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jun 10 23:57:00 CEST 2006

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV schreef:
> De taalmogelijkheden van extensies regel je via de extension manager,
> vanaf versie 4, daar ga ik dus nu even van uit, beheer je daar de
> taalopties.
>
> Ric

Beste Ric,

Je kent me als iemand met een klein denkraam.
Kun je iets meer vertellen wat je hier bedoelt?

Ik snap niet hoe dit strookt met de vraag van Thijs.
En we zijn hier om van elkaar te leren, nietwaar?

I wonder . . .

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten