[TYPO3-UG Dutch] Typo3 en E-Book

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Jun 8 09:18:46 CEST 2006

T3N maakt geen gebruik van E-book. Zij maken gebruik van, let u even op,
TYPO3 => XHTML => XML => XSLT => XSL-FO => PDF

Oftewel, aan het einde wordt een PDF weggeschreven, iets wat TYPO3 al
kan. De reden waarom er zoveel veranderingen plaatsvinden heeft
waarschijnlijk te maken met de omzetting van web naar een hoge resolutie
pdf, waardoor de juiste fonts ingesloten moeten worden en de beelden als
hoge resolutie.

Mijn PDA kan overigens goed omgaan met PDF-en

Patrick