[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe podcasts Kasper

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Jun 6 21:23:38 CEST 2006

Voor wie het nog niet weet: TYPO3 heeft al een tijdje een eigen
magazine, T3N. Dit magazine wordt uitgebracht in het Duits, maar de
bedoeling is steeds internationaler te gaan.

Tijdens de afgelopen snowboardtour in Fiesch had Kasper een interview
met de makers hiervan in de kamer naast de Nerd Room, oftewel Kaspers
studio.

Voor mensen die het magazine nog niet kennen heeft Kasper dit interview
uitgebracht als Podcast. Ook voor de kenners natuurlijk

Patrick