[TYPO3-UG Dutch] eisen voor jpeg afbeeldingen

Hico Kingma hk at kingma-consultancy.nl
Sat Jun 3 19:05:10 CEST 2006

Hi Patrick,
Danke je voor je uitgebreide antwoord. Mijn jpeg kwam inderdaad van een
grafisch ontwerper. Ik zelf heb geen verstand van grafische materie,
alleen omdat het niet goed ging en ik wel eens "gehoord" had dat teveel
dpi een probleem konden zijn op het internet ging ik uitzoeken hoeveel
die jpeg had, verder weet ik er niets van.

Maar ik zal er in vervolg op letten wat voor jpeg ik gebruik voor het net.

groeten,
Hico