[TYPO3-UG Dutch] eisen voor jpeg afbeeldingen

Hico Kingma hk at kingma-consultancy.nl
Fri Jun 2 20:48:59 CEST 2006

Hallo,

Ik probeer wat ervaring op te doen met Templavoila. Nu heb ik een html
template bestand van de kursus Futuristic Template Building gebruikt om
zelf wat te testen.
Als ik de headerimage.jpg vervang door een eigen jpg dan werkt het niet
meer. Mijn eigen afbeelding had 300 dpi en de headerimage had 100 dpi.
Toen ik een eigen afbeelding van 100 dpi gebruikte werkte het wel!

Welke eisen worden door Typo3 gesteld aan jpg afbeeldingen??

groeten,
Hico Kingma