[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] TER Blanco pagina's

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Fri Jun 2 17:12:44 CEST 2006

Klopt,

Ik heb het al via de htaccess geprobeerd maar dat gaat niet. Mijn provider
zegt ook dat ik nooit via de htaccess de php.ini kan wijzigen aangezien ze
dat disabled hebben.
Ik denk dat het niet aan de kennis van de provider ligt. (Solcon) Maar
inderdaad meer aan de wil. Ik kan het nogmaals vragen - maar vrees dat ik
hetzelfde antwoord krijg.

--------------------------------------
Hi Joris,

Een Google actie levert op:

In *php*.ini there is a config variable named memory_limit that by
*default* is set to 8MB.

Wat je kunt proberen om dat te omzeilen is in een .htaccess bestandje
het volgende te zetten:

php_value memory_limit 64M

Als dat niet werkt, dan kun je vriendelijk vragen aan de provider of hij
aan de PHP.ini file de variabele memory_limit wil toevoegen, of
veranderen naar 64M:

memory_limit = 64M

Dit staat onder het kopje Resource Limits.

Ric

Joris Sartorius wrote:

>Reactie van mijn provider op die vraag:
>"De server waar uw websites op staan is een wat oudere server waar (nog)
>geen PHP Memory Limit geconfigureerd is.
>
>Uiteraard is het dan dus niet nodig om deze de limiet aan te passen."
>
>Daarnaast staat er dat ik de extension.xml.gz weg kan gooien, maar die
>bestaat niet eens, dus dat kan ik ook niet uitproberen..

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
Merknaam beschermen? Controleer nu meteen of uw domeinnaam al geclaimd is
met onze domeinnaam
zoekmachine: www.domeinregistratie.info/domeinregistratie
<http://www.domeinregistratie.info/domeinregistratie>

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.