[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] TER Blanco pagina's

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Jun 2 16:54:46 CEST 2006

Joris Sartorius wrote:

>Reactie van mijn provider op die vraag:
>"De server waar uw websites op staan is een wat oudere server waar (nog)
>geen PHP Memory Limit geconfigureerd is.

Klinkt spannend.... op houtskool gestookt ;) Ik vind het een raar
verhaal, maar ik werk ook niet met oudere servers.... mijn conclusie, zo
snel mogelijk verhuizen met je boeltje naar een echte provider... Met
PHP 4.4.2 staat er in de php.ini file een PHP memory limit. Het feit dat
het daar niet staat, heeft niets te maken met de leeftijd van een
server, echter met beperkte kennis van de provider, danwel de onwil om
meer memory limit toe te wijzen.

>Uiteraard is het dan dus niet nodig om deze de limiet aan te passen."
>
>Daarnaast staat er dat ik de extension.xml.gz weg kan gooien, maar die
>bestaat niet eens, dus dat kan ik ook niet uitproberen..

Dit heeft betrekking op het feit dat je geen verversing krijgt van je
extensions list. Uit jouw bericht begrijp ik dat dit niet het probleem
is dat je hebt. Overigens zou die er wel moeten staan...

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen