[TYPO3-UG Dutch] TER Blanco pagina's

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Fri Jun 2 16:36:26 CEST 2006

Beste mensen,

Ik had de laatste tijd met TYPO3 3.8 al soms problemen met de TER. Om de
zoveel tijd kreeg in blanco pagina's, maar met een keer Ctrl+F5 was dit
opgelost.
Gisteren ben ik geüpgrade naar TYPO3 4.0, maar kan nu absoluut niet meer in
de Ext Manager komen. Ik krijg blanco pagina's en Firefox geeft keurig
'Klaar' aan.
Nu is dit probleem al vaker gemeld hier heb ik gelezen, en er werden ook
oplossingen ervoor gegeven.
O.a.: de max_execution_time naar '60', de max_input_time naar '90'
veranderen. En tot slot PHP wat meer memory geven.
Nu is het zo dat de execution time al op 60 staat, de input time op -1, wat
volgens mijn provider oneindig betekend, en er is nog geen memory limit
opgegeven op mijn server.
Ik hoop dat iemand een goede oplossing heeft, want op deze manier kan ik
niet verder aangezien ik al mijn Extensions opnieuw moet installeren.
Ik werk met PHP versie 4.4.2 op Apache 1.3 en safe_mode aan.

Alvast bedankt voor de hulp,

Joris Sartorius