[TYPO3-UG Dutch] tt_news berichten plaatsen/beheren

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Fri Jun 2 00:19:58 CEST 2006

Frans Saris wrote:
> Ben opzich tevreden over de tt_news module, maar wat ik niet echt makkelijk
> aan de gebruikers uit kan leggen is hoe ze nieuwsberichten kunnen toevoegen
> / beheren.
> Het is niet direct duidelijk dat ze via de lijst (list) module bij de
> nieuwsberichten kunnen komen.
>
> Heeft iemand hier niet iets voor?

Hoi Frans,

Je kan het met beide modules doen. Zowel Pagina als Lijst. Je maakt
gewoon een map aan waar de nieuwsberichten staan. Je geeft de gebruikers
bijvoorbeeld alleen toegang tot die nieuwsmap en bijvoorbeeld alleen de
lijst module en dan is er niet veel dat ze verkeerd kunnen doen.

HTH

ben
--
netcreators :: creation and innovation