[TYPO3-UG Dutch] installatie probleem

Frank frank.sonck at freebel.net
Tue Jul 25 22:15:29 CEST 2006

Ik heb intussen zelf gevonden wat er fout liep: mijn provider voert een
migratie uit en ik had me niet gerealiseerd dat ik nog op de oude server aan
het uploaden was. Stom...
MAAR nu is er een nieuw probleem. Ik heb in een (nieuwe) map de dummy en
source dirs gezet, en ook een map Tslib (uit mijn vroegere testsite) en dan
"install" gedaan. Daar heb ik een nieuwe admin user gemaakt maar de login
daarmee lukt maar niet. Die user uit de db gooien en zelf de db weer
leegmaken, user opnieuw maken,... Het helpt allemaal niet. Iemand een idee?

Frank

"Frank" <frank.sonck at freebel.net> schreef in bericht
news:mailman.1.1153736536.7844.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...