[TYPO3-UG Dutch] typo3 hosting

Wim Simons info at wimon.nl
Tue Jul 25 18:14:44 CEST 2006

Edwin,

Hiervoor zat ik bij een nog goedkoper Nederlands hostingbedrijf
www.hostingdiscounter.nl óók heel goedkoop. Alleen vond ik de
beheeromgeving en support een stukken minder.(let op dit zijn mijn
bevindingen). Ook heb ik hosting ondergebracht gehad bij Yourhosting.nl
opzich een goed Nederlands bedrijf en niets mis mee, alleen de kosten
voor wat je mag en krijgt vind ik te hoog. 123-webhost is een Belgisch
bedrijf en heeft misschien minder overheadkosten. In ieder geval in het
zoeken naar een Hosting bedrijf heb ik gezocht naar een met veel
mogelijkheden en toch goedkoop. (Nederlands eigenschap)

Wat ik voorafgaand heb gedaan bij 123-Webhost is een mailtje verzonden
naar Sales van 123-webhost en mijn eisen en wensen op papier gezet.
Hierop heb ik keurig een antwoord gehad dat het allemaal geen probleem
is. (makkelijk als het straks toch nog op addertjes uitloopt)
Daarnaast heb ik een aantal steekproeven gedaan bij
www.domain-registry.nl van de oudste websites die voorkwamen op de lijst
van webhosters.nl om te onderzoeken of ze nog steeds bij 123-webhost
zaten en ja hoor, 100 score. Op basis hiervan heb ik een contract
afgesloten met 123-webhost. Je ziet Edwin óók ík ben niet over een nacht
ijs gegeaan. Als laatste, het is wel prettig dat je als consument zo
makkelijk een vergelijking kan maken van in de +en- van Hosting bedrijven.

Wim Simons.

Suc6 met het zoeken!

>>> http://www.domeinregistratie.info/Hosting.4.0.html
>>> http://www.dualdot.nl/internetdiensten/webhosting/hostingpakketten/