[TYPO3-UG Dutch] geen extensies in EM

Wim Simons info at wimon.nl
Tue Jul 25 16:31:09 CEST 2006

Hé die Sander,

tja, ik heb goed opgelet bij je. Ik hoop dat Tom er ook wat eraan heeft.

Ik mis alleen nog het laatste gedeelte die je ons zou toezenden.
Kan ik weer wat vragen beantwoorden hier bij de Newsgroup.

Zoals je heb kunnen lezen ben ik eruit met mijn installatie van versie
4. Nu nog wat moois maken met jou aantekeningen erbij en de door jou
overgebrachte kennis.

Nogmaals bedankt voor de lessen, ga zo door en tot December voor deel 2.
Ja, ja ik ga me ook verdiepen in PHP.

groet
Wim Simons (MinDef)