[TYPO3-UG Dutch] beveiliging tegen hackers

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Jul 25 15:03:25 CEST 2006

Als zo'n site op 3.8.0 loopt, weet je al dat er security issues kunnen
zijn. Die documentatie is overal te vinden. Daarom was ik benieuwd.

Vermelding van versienummer, extensies en OS moeten toch geen problemen
op deze lijst geven. Als dit niet meer vermeldt kan worden, dan kunnen
we de nieuwslijst wel sluiten. Ik wil wel graag weten met wat voor
configuratie ik te maken heb alvorens antwoorden te geven. Anders praat
je wellicht over versiespecifieke instellingen waarvan de vrager geen
notie heeft wat je bedoeld. Dat praat zo lastig :-))

Maar ik snap je standpunt, Ries. Minder ervaren gebruikers kunnen met