[TYPO3-UG Dutch] Werking globalVqr

Félippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Mon Jul 24 10:54:00 CEST 2006

Gegroet,

voor mij is de werking van globalVar niet geheel duidelijk. Zeker nadat het eerst werkte en nu niet meer.

Wat is namelijk het verschil tussen:
[globalVar = Mp3 = 8]
en
[globalVar = GP:Mp3 = 8]

waarbij Mp3 een eigen constante is die in typoscript wordt meegegeven:
  31 = TEXT
  31 {
    value = Still The One
    typolink {
      parameter.data = page:alias //TSFE:id
      additionalParams = &Mp3=1
      }
    wrap = <li>|</li>
    }

Het gekke is dat het eerst netjes werke zonder GP er voor. Echter na een tijdje, werkte het niet meer, zonder dat er wat aan de site was veranderd. Blijkbaar wordt de waarde niet gepost of zo? Na zoekwerk en heb ik er GP: voor gezet en toen werkte het wel weer.

iemand een idee?

Gr Felippe