[TYPO3-UG Dutch] DAM inschattingen

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Thu Jul 20 13:55:54 CEST 2006

Ric en Sander,

Bedankt voor jullie reacties. Met Typo3 kan ik behoorlijk goed overweg maar een
extensie DAM kan een studie op zichzelf blijken, vandaar mijn vraag.

De reactie van Sander geeft al aan dat er wel wat flinke beren te verwachten
zijn. Om een nieuwe site op 3.8.1 te installeren is wel een beetje een domper,
maar is misschien toch te overwegen. In ieder geval goed om dit vooraf te weten.

Ik zal er maar eens mijn tanden in gaan zetten binnenkort.

Dank en groeten,
Loek