[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] DAM inschattingen

Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Wed Jul 19 23:35:12 CEST 2006

Loek Hilgersom wrote:
> Ik wil binnenkort eens met DAM aan de slag, met als voornaamste doel een flinke
> stapel documenten op uniforme wijze toegankelijk te kunnen maken (liefst in pdf
> en html). Ik heb echter nog geen idee of dat allemaal heel vanzelfsprekend is of
> dat ik de nodige beren op de weg moet verwachten.

Ga daar maar wel van uit. Het kan dan altijd meevallen....;) nog niet
alle modules zijn stable.

> Enig idee hoeveel tijd het grofweg kost om het voor de eerste keer te
> installeren, op maat te maken en er een beetje in thuis te raken?

Dit is zo afhankelijk van je eigen kennisniveau. Daar valt weinig over
te zeggen. Als je nog nooit iets met TYPO3 hebt gedaan, dan kost het je
wel wat tijd.

> Dank en groeten,
> Loek Hilgersom

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697