[TYPO3-UG Dutch] doctype

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Tue Jul 18 15:58:31 CEST 2006

Nou, ik ben er achter:

Die validator pakt de php code, voordat die geparsed is, en ziet dus "color:
<? echo $blauw; ?>;" in plaats van "color: #00a6fb;"...
Als ik ze allemaal vervang dan werkt het wel...

Maar dan ben ik dus mijn mogelijkheid om de fontsize, font en kleuren één
keer op te slaan in php en die variabelen te gebruiken kwijt.... Daar baal
ik flink van! Dan moet ik overal de codes veranderen als één kleur
verandert...

Er zal wel geen andere oplossing zijn?
Barbara

"R. van Twisk" <typo3 at rvt.dds.nl> schreef in bericht