[TYPO3-UG Dutch] doctype

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Tue Jul 18 14:30:49 CEST 2006

Als ik alleen
------- page.includeCSS.file1 = fileadmin/templates/zwf-ontwerp/opmaak.php
in de setup zet werkt de css, maar als ik dit er bij zet
------- config.doctype = xhtml_trans
dan niet meer.

Keurt die XHTML validator m'n css af ofzo? :|

Mijn css heet .php omdat ik er php in heb staan :) Dat werkte anders altijd
goed.

Dankje,
Barbara

"R. van Twisk" <typo3 at rvt.dds.nl> schreef in bericht