[TYPO3-UG Dutch] database selectie

Sacha Ligthert Sacha at ligthert.net
Mon Jul 17 16:51:38 CEST 2006

Wubbonius, ug-dutch,

Core Documentation heeft een hoofdstuk gewijd aan database connectivity.
http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_cgl/current/view/1/4/

Hoewel deze een mooie object presenteert om daarmee je query te
formuleren, geeft dit nog steeds een MySQL resource terug I.P.V. een
Array of een Object.

Helpt dit je?

Sacha