[TYPO3-UG Dutch] Imagemagick

Pieter Fokkema pedicurestart3 at wanadoo.nl
Fri Jul 14 07:00:53 CEST 2006

Hoi Chris,
Ik doe het op mijn eigen server ook zo als jij.
Je kunt het volgens eerdere opmerkingen op deze lijst gewoon in een map
zetten in je server root.
Je moet wel de windows of linux versie hebben afhankelijk van je host.
Zelf heb ik geen ervaring hoe dat bij een externe host werkt ( de host
die ik gebruik leveren het er standaard bij).
Let wel op dat je voor een fotoalbum veel ruimte nodig hebt de foto's
worden een aantal keren op de server opgeslagen.

Met vriendelijke groeten,
Pieter Fokkema
Http://typo3.startkabel.nl