[TYPO3-UG Dutch] Imagemagick

news.netfielders.de chris at home.nl
Thu Jul 13 21:05:51 CEST 2006

Hallo,

Om een fotoboek te kunnen plaatsen op een website die ik gebouwd heb,
ben ik op zoek gegaan naar een geschikte extensie. Mijn keus is op de
extensie lz_gallery gevallen. Deze (en volgens mij alle fotoboek
extensies) vereisen de beschikking van een 3-tal ImageMagick tools. Deze
zijn helaas (nog ?) niet beschikbaar in het host-pakket waar de site op
draait.

Ik ben benieuwd naar het volgende:
* Lopen er meer mensen tegen het probleem aan dat hun host-pakket geen
ImageMagick ondersteund?
* Zijn er goede en niet te dure hostaccounts die wel ImageMagick
ondersteunen?
* Is er een goede fotoboek extensie waarbij geen ImageMagick vereist is?

Groeten,
Chris van der Geer