[TYPO3-UG Dutch] adres + tel gebaseerd op de host-header

Remco Zwaan rzwaan at fdc.nl
Wed Jul 12 17:03:23 CEST 2006

Mark,

Ik denk dat je me niet goed begrijpt wat ik bedoel;

Voorbeeld:
www.example-1.com
Zijn de contact-gegevens:
Examplestraat 1
020-1111111
info at example-1.com

www.example-2.com
Zijn de contact-gegevens:
Examplestraat 2
020-222222
info at example-2.com

ect.

Dus op basis van de domeinnaam worden de juiste gegevens geplaatst in de
template..

Grtz...remco