[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 en YAML

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Sun Jul 9 20:41:09 CEST 2006

Ik heb toch bij deze website altijd mijn twijfels gehad. Zij bieden HTML
+ CSS templates aan en noemen dit een framework. Mijn idee van een
framework is toch wat anders. Het is niets anders dan een free template
website, waaraan een CC License hangt, die discutabel is. Bij welke
aanpassing van de template blijft namelijk deze license tot stand en
wanneer niet? In hoeverre kun je HTML en CSS code aan een CC License
koppelen? Volgens mij liggen dan alle rechten bij het W3C. Desalniettmin
is er een goede CSS gebruikt, waar velen van ons kunnen leren. Een goede
aanrader van Daniel, zou ik zeggen. Download, bekijk en leer er iets van
:-))

Patrick