[TYPO3-UG Dutch] Leesvoer

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Jul 7 23:27:17 CEST 2006

Ach ach.

Denk je dat je zo langzamerhand het meeste wel weet en gezien hebt van
TYPO3.
Forget it! Zeggen ze dan in Germany.

Twee nieuwe boeken aanschouwden het levenslicht.

- TYPO3 Kochbuch door Christian Trabold, Jo Hasenau en Peter Niederlag
- TYPO3 4.0 Das Handbuch für Entwickler (2., erweiterte Auflage) door
Kai Laborenz, Thomas Wendt, Andrea Ertel, Prahkash Dussoye en Elmar Hinz

Heel veel bekende namen!

Ik heb mijn vakantie afgezegd. Vrouw en kinderen gedeporteerd, mijn
tennismaat de bons gegeven en alle andere afspraken afgezegd.

Alle vrije tijd wordt voorlopig gebruikt voor een ontdekkingstocht aan
de hand van bovengenoemde reisleiders.

Nu even serieus.

Een schat aan informatie. Beide boeken beginnen helaas bij niveau nul.
Dat doet mij altijd denken aan het kookboek waarin een recept begint
met: Schiet een haas . . .
Beide boeken zijn voor mij desondanks hun geld ruimschoots waard.

Twee boeken. Twee teams van auteurs. Twee verschillende benaderingen.
En daardoor zo leerzaam.

Aanbevolen.

Daniel Doesburg