[TYPO3-UG Dutch] grafiek maken obv numerieke data

Félippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Jul 4 10:25:00 CEST 2006

Gegroet,
even weer een technisch vraagje ;)

Ik met eerst even toegeven dat ik nog niet uitgebreid heb gezocht, maar misschien hebben jullie al direct een oplossing.

Ik zou graag een grafiek willen maken van numerieke data die in de FE wordt ingevoerd. Het invoeren zal geschieden via een eigen te maken extensie. Deze gegevens zou ik graag grafisch willen weergegeven in een jpg-plaatje (x-as y-as en labels).
Je zou het kunnen proberen met Image Magick (iod) door bijvoorbeeld puntjes/pixels neer te zetten op een "coordinaat". Maar dat is behoorlijk wat programmeerwerk (en helaas ben ik hobby-ist). Bestaat hiervoor een extensie of handige tool?

Gr Felippe