[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Re: Freelancers gezocht

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue Jul 4 08:01:58 CEST 2006

Voor iedereen die nu de license wel eens wil lezen:
http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html

Kan niemand op de lijst meer zeggen, dat wist ik niet.

@Sander: ik denk dat het zou helpen op de typo3.nl site als er meer
bedrijven worden genoemd in de lijst van professionals. Het oogt vrij
raar dat het merendeel van de TYPO3 bedrijven (zoals genoemd op
typo3.startkabel.nl en typo3-bedrijven.startpagina.nl) niet genoemd
worden. Op de portal wordt, correct, aangegeven dat er een
tegemoetkoming in de kosten wordt verlangd, als je tenminste geen lid
bent van de TYPO3 Association. Als ik die lijst er naast leg, dan mis ik
toch een groot aantal bedrijven.

Misschien kun je dat, als typehead, hier op de lijst toelichten? Is dat
een bug?

Ric

Sander Vogels wrote:

>Hi guys,
>
>Nou dat is meteen vier onderwerpen door elkaar ;-)
>
>@Edwin et al
>Laat ik als eerste zeggen dat ik meteen spijt had toen ik hun site
>verder bekeek en zag dat ze ook hun eigen CMS hebben. Die tekst zal dus
>inderdaad daar op slaan dacht ik meteen, dus *erg dom* van mij. Ik was
>een beetje in een slechte mood denk ik omdat ik vandaag ook zoiets had
>met een spammail die ik kreeg van een Nederlands bedrijf die voor
>Joomla! op jaarbasis € 1.100,- licentie vragen. Vandaar ff te kort door
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
Merknaam beschermen? Controleer nu meteen of uw domeinnaam al geclaimd is
met onze domeinnaam
zoekmachine: www.domeinregistratie.info/domeinregistratie
<http://www.domeinregistratie.info/domeinregistratie>

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.