[TYPO3-UG Dutch] Typo3abc

Pieter Fokkema pedicurestart3 at wanadoo.nl
Sun Jul 2 14:21:32 CEST 2006

Hoi Paul,
Als je gaat exporteren kun je in het tabblad advanced options zien welke
extenties gebruikt worden.
Als je ze allemaal selecteerd en dan het t3d file exporteerd kun je bij
het importeren aanvinken welke extenties er moeten worden geinstalleerd .
Maar inderdaad wat handleidingen lezen is ook verstandig.
Ik heb vroeger phpnuke gebruikt dan kun je zonder handleiding een site
maken maar niet met de opties die ik nodig had.
Met typo3 moet je eerst wat meer lezen en doen maar als je het eenmaal
door hebt kan je heel snel een site maken waar je wel alles mee kan.

Met vriendelijke groeten,
Pieter Fokkema
Http://typo3.startkabel.nl