[TYPO3-UG Dutch] Hoe omgaan met verouderde data

Administrator support at strijen.nl
Sun Jul 2 11:04:42 CEST 2006

Goedemorgen beste mensen,

Sinds een tweetal jaren beheer ik de website van een voetbalvereniging.
Ondanks dat we behoorlijk veel schijfruimte tot onze beschikking hebben, krijgen we
nu toch te maken met problemen vanuit die richting.

Hoe kunnen we hier het beste mee omgaan? Alle informatie (tekst en multimedia) weggooien
vind ik geen oplossing.

Het liefste zou ik alles op een DVD zetten, zodat we hier in ieder geval nog gebruik van kunnen maken.

De vraag is: hoe kunnen we dit zo goed en snel mogelijk aanpakken? Exporten van de site? En wat dan?

Graag krijg ik van jullie adviezen.

M.vr.gr.

Leo IJzerman
Elftalleider NBSVV

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door
anderen is niet toegestaan. Indien u een elektronisch afschrift van een besluit
ontvangt, wordt ook altijd per post het officiële document aan u toegezonden.
Slechts het origineel heeft juridische status.

Gemeente Strijen