[TYPO3-UG Dutch] Typo3abc

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Sun Jul 2 11:03:02 CEST 2006

Paul,

Zou je de volgende keer een nieuwe thread aan willen maken in plaats van
een bestaande thread te hacken? Dit is zeker ook in je eigen belang,
omdat de thread meteen leesbaar is in de root van de nieuwslijst, en
niet als subbericht ergens onder hangt. Op deze manier mis je wellicht
antwoorden.

Bedankt,

Patrick