[TYPO3-UG Dutch] Typo3abc

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jul 2 08:36:43 CEST 2006

Patrick Scholman schreef:
> Hoi Daniel,
>
> En waar ligt het gevaar in doen wat de foutmelding suggereert?
> Mij overkomt dit namelijk ook regelmatig en dan schakel ik de referer
> check uit in de Install tool. Is daar iets (erg) mis mee?

Er zijn hier lezers die er veel zinniger dingen over kunnen zeggen, maar
als ik iets moet verzinnen zou het met hacken, of juist het tegengaan
daarvan te maken hebben. Het riekt naar mijn idee naar het weren van
onverlaten die geen sporen na willen laten.

Maar nogmaals, ik ben geen beveiligings expert.
Misschien dat Patrick Broens of Jos er iets over kunnen zeggen. En Ries
heb ik, wat dit onderwerp betreft, ook hoog.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten