[TYPO3-UG Dutch] ImageMagick-install

Wilfred Smit w.smit at xs4all.nl
Tue Feb 28 18:27:55 CET 2006

Hoi Peter,

Ik van van de sunsite.dk site de volgende file geplukt:
http://typo3.sunsite.dk/software/linux/imagemagick-4.2.9_i386-static-3.tar.gz
Deze vervolgens uitgepakt op onze server (buiten www) de rechten van de
drie bestanden uit execute gezet en binnen de install tool er na toe
verwezen en voila het werkt.

Groet,

Wilfred