[TYPO3-UG Dutch] Single nieuws printen

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Tue Feb 28 15:44:04 CET 2006

Beste mensen,

Ik ben doende een printversie te realiseren. En dat is gelukt, Stap voor
stap future template building gevolgd en kan keurig printen met een aparte
template. Maar... Nu komt de vraag:
Zodra ik een nieuws pagina print, krijg ik de inhoud niet te zien.  Wat te
doen?

Hierbij de setup:
#Print Version URL:
lib.print_url = TEXT
lib.print_url.value = index.php?id={page:uid}&print=1&no_cache=1
lib.print_url.htmlSpecialChars = 1
lib.print_url.insertData = 1
[globalVar = GP:print > 0]
lib.print_url.value = index.php?id={page:uid}
[global]

Uit mailinglijsten krijg ik het idee dat ik hier iets op zou moeten nemen,
zodat de UID van de nieuwspagina's opgevraagd worden. Maar dit is het zachte
geluid van een klok in de verte, zonder enig idee van een aanwezige klepel,
oftewel "ik heb geen idee"

Graag wat hints, Eef