[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail plaintext / hotmail

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Tue Feb 28 14:41:44 CET 2006

Hoi Mark,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb even een pagina met alleen de mail() functie geprobeerd.
Als ik in die functie meerdere adressen invul, komt hij in de inbox van
hotmail binnen, als ik alleen die ene invul komt hij of in de junk mail
binnen, of helemaal niet... Ik zie niet zoveel logica hierin...

En als ik binnen Direct Mail meerdere adressen invul doet hij het niet.

Barbara

p.s. Kan iemand me helpen met die plaintext mail?

"Mark Kuiphuis" <mark at exxtra.nl> schreef in bericht
news:mailman.5301.1141120134.3122.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...