[TYPO3-UG Dutch] Opmaak foto met onderschrift

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Thu Feb 23 07:53:06 CET 2006

Hi Eef,

met cron_cssstyledimgtext heb je de opmaak helemaal zelf in de hand
d.m.v. CSS. Zodra je hem installeert krijg je een hele lap CSS in je
pagina. Kopieer die naar een externe stylesheet en zorg ervoor dat de
CSS niet meer in je pagina wordt geplakt met de volgende setup:

plugin.tx_croncssstyledimgtext {
   _CSS_DEFAULT_STYLE >
}

Daarna even zorgen dat de externe stylesheet wordt ingelezen en
daarna kan je de CSS gemakkelijk aanpassen aan je wensen.

Succes,

Bart

Op 22-feb-2006, om 16:40 heeft Aristo Webdesign het volgende geschreven:

> Ik puzzel al dagen op een truc op een foto met onderschrift van een
> kader,
> kleurtje etc. te voorzien.
> Het zou zo moeten worden: http://www.dierenartseibergen.nl/
> (foto rechts)
>
> Ik heb wat gerommeld met cron_cssstyledimgtext en met rtehtmlarea

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen